joi, 31 decembrie 2015

2015

Chiar nu stiu cu ce sa incep.
Anul 2015 a fost diferit,ca fiecare an.
In acest an am invatat multe lucruri noi sau mai bine spus aceste lucruri le-am invatat de ceva timp, dar anul acesta am reusit sa le si pun in practica.Complicat,stiu.
Anul asta am invatat sa:
- am incredere in mine
- nu-mi pese de parerile celorlalti
- traiesc prezentul
- ma iubesc asa cum sunt si sa fiu eu
Am invatat ca nimic nu e mai important decat iubirea.Am invatat sa nu dau importanta presiunii care se pune asupra mea si sa fac totul asa cum imi place mie si cum stiu eu si cum pot eu.
Am invatat ca nu exista perfectiune pe lumea asta.Am invatat sa fiu recunoscatoare pentru toate lucrurile pe care le am.
In acest an am trait momente speciale,momente superbe,acest an a fost anul marii schimbari ale mele.
Pot sa spun ca de doi ani tot incerc sa ma schimb,dar n-am inteles "schimbarea" cum vine si cum se face.Acum am inteles ca schimbarea nu trebuie sa existe,trebuie doar sa fim noi insine fara sa ne schimbam pentru nimeni si nimic.Trebuie sa alegem sa fim fericiti si sa nu ne mai suparam din orice prostie,sa fim puternici si sa traim clipa si momentul.Eu le pun in practica pe acestea acum.
De la anul care vine imi doresc sa fie unul si mai bun,unul in care sa am si mai multe realizari.
Sper sa-l aveti si voi la fel.Va doresc un an superb,plin de fericire alaturi de cei pe care ii iubiti. Si nu uitati sa fiti voi insine!
An Nou fericit! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu